E. Brech:
“Marketing je proces utvrđivanja potrošačke potražnje za proizvodima i uslugama, te proces motiviranja prodaje i distribucije proizvoda i usluga krajnjim potrošačima, uz ostvarenje dobiti.”
F. Kotler:
“Marketing je ljudska aktivnost usmjerena ka zadovoljavanju potreba i želja posredstvom procesa razmjene.”
K. Sparling:
“To jednostavno znači da svaka organizacija treba biti zasnovana na zadovoljavanju potreba potrošača ili krajnjeg korisnika i da čineći to stvara profit.”
F. Kotler:
“Marketing je poslovna funkcija koja prepoznaje neispunjene potrebe i želje, definira i mjeri njihovu jačinu i potencijalnu isplativost, određuje koja to ciljana tržišta organizacija može na najbolji način uslužiti, odlučuje o tome koji proizvodi, usluge i programi odgovaraju izabranim tržištima i apelira na sve u organizaciji da misle o kupcima.“
Institut za marketing, London:
“Marketing je upravljački proces koji je odgovoran za prepoznavanje, predviđanje i profitabilno zadovoljavanje potreba potrošača.”
V. J. Stenton:
“Ukupan sistem međusobno povezanih poslovnih aktivnosti namijenjen planiranju, određivanju cijena, promociji i distribuciji proizvoda i usluga koje zadovoljavaju potrebe sadašnjih i potencijalnih kupaca.“
F. Roko:
“Suvremeni marketing označava poslovnu aktivnost koja povezuje proizvodnju s potrošnjom na takav način da se u optimalnim razmjerima zadovoljavaju potrebe društva, koje se na tržištu pojavljuju kao potražnja.”
Jednostavno govoreći, marketing je funkcija u poduzeću ili neprofitnoj ustanovi koja je odgovorna za usluživanje i servisiranje kupaca te za rad i koordinaciju s posrednicima i ostalim vanjskim organizacijama, poduzećima kao što su različiti distributeri roba, proizvoda, materijala, zatim agencije i slične organizacije koje sudjeluju u različitom gospodarskom okružju.